Subject: Re: mnt nr 4, nr 3737 Pärnu mnt 539 kinnistu liitumine keskpingel, Jälgimäe küla, Saku vald_TRAM nõuded_01.08.2024
From: "Richard Kerde" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Aug 2024 13:37:24 +0300

Tere!

Palun sobivuse korral kooskõlastada projekt.

Sisse viidud soovitud parandused.
Ristmevälja joonisel on kujutatud vaid puuritavat ala, parema nägemise
eesmärgil tehtud suuremaks.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Richard Kerde

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 921 214

  _____

From: Arvo Veltri <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 1, 2024 10:52 AM
To: Richard Kerde <[email-masked]>
Subject: mnt nr 4, nr 3737 Pärnu mnt 539 kinnistu liitumine keskpingel,
Jälgimäe küla, Saku vald_TRAM nõuded_01.08.2024

Teie 08.07.2024

Meie 01.08.2024 nr 7.1-2/24/12103-1

Ivo Rohula

E-Service Aktsiaselts

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Elektripaigaldiste tööprojekti nr 24_1267-1

mittekooskõlastus riigiteede nr 4 ja ne 3737

tee piirides ja nõuete esitamine projektile

Jälgimäe külas Harjumaal

Olete Transpordiametile (TRAM) esitanud kooskõlastamiseks
elektripaigaldiste ehitusprojekti,          E-Service Aktsiaselts töö nr
24_1267-1 „Inchcape Autokeskuse liitumine keskpingel“ (edaspidi Projekt)
tööprojekti staadiumis. Projekti koosseisus on esitatud asendiplaani
joonis ja ristlõike joonis.

Elektripaigaldiste, keskpinge maakaablite (edaspidi tehnovõrgud)
projekteerimistööd ja ehitustööd on ette nähtud riigiteede nr 4 Tallinn –
Pärnu – Ikla tee km 14,37 ja nr 3737 Urda ühendustee km 0,56  tee piirides
ja tee kaitsevööndis Jälgimäe külas Saku vallas Harjumaal (Pärnu mnt 539
maaüksuse liitumine).

Tehnovõrgud ristuvad riigiteega nr 3737 km 0,56 kinnisel meetodil.

Tutvunud esitatud materjalidega ja koondanud Transpordiameti (edaspidi
TRAM) sisemisel kooskõlastusringil tulnud märkused ei pea võimalikuks
esitatud Projekti kooskõlastada ning esitame informatsiooni, oma märkused
ja ettepanekud Projekti täiendamiseks riigiteede tee piirides (EhS § 99 lg
3):

1.      Üldised nõuded tehnovõrkude projekteerimisel riigiteede tee
piirides kui puuduvad erisused on:

1.1. Projekt tuleb koostada vastavalt selle tehnovõrgu
projekteerimisnormidele ja riigiteede tee piirides Tee projekteerimise
normidele (EhS § 99 lg 4).

1.2. Projekti koostamisel tuleb juhinduda Maanteeameti tüüpnõuetest:
„Nõuded
<https://www.mnt.ee/sites/default/files/content-editors/Failid/Juhendid/pr
ojekteerimine/nouded_tehnovorkude_teemaale_kavandamisel_0.pdf>
tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel“ (edaspidi Nõuded) , asub:
<https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid#te
hnovrgud>
https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid#teh
novrgud

1.3. Kaevetöödel ja lahtiste kaevikute kavandamisel tuleb juhinduda
Tööinspektsiooni juhendist „Tööohutus ehitusplatsil“, asub:
https://issuu.com/tooinspektsioon/docs/tooohutus_ehitusplatsil või
https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid#val
dkonnalesed-norm--2

1.4. Varisemisnurk millega me tehnovõrkude paigaldamisel kaevetöödel piki
teed nõustume (mitte järsem) on 1:3/4 (53°) eeldades A-tüüpi pinnast (vt
„Tööohutus ehitusplatsil).

2.      Üldised märkused esitatud projektile:

2.1. Projekti koosseisust puudub seletuskiri – palume lisada;

2.2. Asendiplaani joonisel puuduvad lahtiste puurkaevikute kontuurid ja
nende kaugused riigitee kattest – palume lisada;

2.3. Lahtiste kaevikute kavandamisel riigitee tee piirides, haljasalal
tuleb lähtuda alltoodud geomeetriast:

Ja arvestada nii, et varisemisnurk ei ulatuks riigitee (jalgtee)
muldkehasse (nõlva või tugipeenrasse).

2.4. Ristlõikejoonisel puuduvad maakaabliga ristuvad tehnovõrgud (näi
gaas), jalgtee, sõidutee, horisontaalne mõõtahel, kaevikute kaugus
jalgteest, sõidutee kattest – palume lisada;

2.5. Puuduvad joonised dwg formaadis – palume lisada;

Palume projekti täiendada, lisada puuduvad materjalid ning esitada uuesti
kooskõlastamisele aadressil: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  .

From: Richard Kerde <[email-masked]>
Sent: Monday, July 8, 2024 5:20 PM
To: [email-masked]; [email-masked]
Cc: Aare Saliste <[email-masked]>
Subject: Pärnu mnt 539 kinnistu liitumine keskpingel, Jälgimäe küla, Saku
vald

Tere!

Palun sobivuse korral kooskõlastada asendiplaan.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Richard Kerde

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 921 214

 <http://www.eservice.ee/>